keskiviikko 10. joulukuuta 2008

hyviä päätöksiä ja pahoja lankeemuksia

Olen tämän viikon elänyt kuin pellossa, mussuttanut pikaruokaa kuin possu, syönyt karkkia koura kaupalla ja käynyt jumpalla vain kerran - että hävettää. Ja kaiken tuon näkee sitten naamasta ja vyötäröltä, mikä ketuttaa vielä enemmän.

Sen verran olen sentään pysynyt ruodussa, että mihinkään muuhun en ole sortunut - ei siis lisää hankintoja, ei kynsilakkaa, ei luomivärejä tai hajuvesiä. Ei mitään sellaista. Tiedänhän minä, että tie helvettiin on kivetty hyvillä päätöksillä, mutta yritän, minä silti yritän taas kerran.

Yritän jälleen kerran keskittyä kirjoittamaan postausta poistoista, ei hankinnoista, vaan katsotaan, miten käy...Pyrin siis olemaan hankkimatta mitään uutta kosmetiikkaa, kunnes edes osa vanhoista on käytetty. Tarkoittaa siis sitä, ettäö aloitan seuraavan blogitekstin..."katsokaa, mitä mä löysin..."

1 kommentti:

Ievuskainen kirjoitti...

Olen päättänyt aloittaa terveet elämäntavat heti tammikuun ensimmäisenä päivänä. Siihen voisi kuulua myös järkevämpi raha-asioiden hoito. Tuetaanko toisiamme?

Uutta vuotta odotellessa; mulla olisi edelleen täällä pari ale-kuvastoa, kiinnostaako? ;) ;) ;)