tiistai 9. joulukuuta 2008

kynsitarroja

Minun pitäisi ihan tosissaan olla jo nukkumassa, mutta mutta kun ei kerta kaikkiaan nukuta. Olen ollut pari yötä töissä ja nukuin tämänkin päivän. Ei pitänyt nukkua, mutta uni voitti...

Illalla torkuin pari tuntia ja kun siitä heräsn, niin ei nukuta sitten yhtään.

Iltapäivällä sorruin taas tuhlailuun ja ostin ebaysta lisää kynsitarroja. Tässä asiassa taidan olla kuin kunnon huumediileri, hankin sitten kerralla sen verran, että voin rahoittaa mahdollisilla tuotoilla oman käyttöni. Tsekkasin samalla Suomeen toimittavien nettikauppojen tarjonnan ja totesin markkinaraon olevan edelleen olemassa - tarrat (siis vastaavat kuin nyt hankkimani ja ne edelliset) maksoivat melkein 4 euroa arkki ja toimituskulut yli kymmenen euroa... Henkka Maukka tietenkin myy samaan hintaan, mutta ne ovat leikkikalu kamaa näihin verrattuna. Saas nyt sitten taas katsoa, miten minun kävi. Pahimmassa tai parhaassa tapauksessa minulla on kynsitarroja lopuksi ikää ;-), vaikka Ievuskaisen kanssa tasaisinkin pakettia.

Nopeaa toimintaa ne tuolla Hong Kongissa harrastavat - tein kaupat tänään iltapäivällä ja maksoin paypalilla saman tien. Illalla oli jo palaute ja ilmoitus postituksesta eli toivon, että ne tulevat kaiken jouluruuhkan keskellä vielä tämän vuoden puolella. Jälleen odotan nenä kiinni postiluukussa pakettia...

Nyt on ihan pakko mennä sänkyyn pyörimään, jotta en olisi huomisessa auditoinnissa ihan kanttuvei. Jonkin verran out of olen joka tapauksessa, mutta siitä huolimatta toivon selviäväni hengissä siitä.

1 kommentti:

Ievuskainen kirjoitti...

Mä voin kyllä keventää kynsitarrapakettiasi - sekä huonoa omaatunoasi! - sen 20 arkin verran. Helpottiko? ;)