tiistai 17. helmikuuta 2009

Rva Jälki-Kirjoitus shoppailee

Herra Kirjoitus teki sitten viimein sen, mitä olen jo pitkään pyytänyt eli asetti koneellemme ebay-eston. Enää en sitten voi virtuaalishoppailla siellä - enkä ole asiasta kovinkaan pahoillani. Pysyypä rahankäyttö sitten jollainlailla kuosissaan...

Vapaapäivien tuhlausongelmat ovat osittain ratkaistut, mutta jäljelle jää vielä sitten vaihtoehto "live-shoppaus", ja sitä olen tänään ahkerasti harrastanut. Aamuinen hammaslääkäri jätti sekin lompakkoon mukavan loven ja sitä täydensin sitten vielä käymällä kaupungilla.

Mainoksen uhrina minun täytyi saada rintaliivien pesupussi, kun sellaista kerran mainostettiin. Monen sorttista pesupussia minulla - pyykinpesun semiammattilaisella - onkin, mutta tämä puuttui. On sellainen hauskanmallinen lieriö, jonka pohjassa ja kannessa on muoviset tukirakenteet, jotka pitävät pussin pörhöllään ja estävät liivejä littaantumasta pesun aikana. Samasta kaupasta mukaan lähti myös pari tuubia hammastahnaa ja pari tiskiharjaa, molemmat kun olivat tarjouksessa. Shoppailun summa: 6e.

Lisäksi ostin kolme kiloa appelsiineja - ne kun olivat keskustan marketissa tarjouksessa. Tämä sen jälkeen, kun työkaverini olivat valistaneet minua siitä, että jonkin painonvartijoiden ohjelman mukaan tomaatteja ja appelsiineja saa syödä rajattomasti. Minä aion siis aloittaa appelsiineista.

Huomisen vapaapäivän aion viettää maalla ja yrittää olla ostamatta mitään...

Ei kommentteja: