torstai 5. marraskuuta 2009

Mustasukkaisuutta

Pitkään olen haaveillut mustista villasukista. Jostain hölmöstä syystä ole oppinut pitämään mustia sukkia tyylikkäinä erityisesti mustien alaosien kanssa, toinen vaihtoehto on sitten matsi-matsi eli täsmälleen ylä- tai alaosan väriset sukat. Tarkoitaa siis mustat hosut, punainen paita ja mustat tai paidanväriset punaiset sukat.

Varsinkin talviaikaan pidän mielelläni villasukkia ja olen huomannut, että "kokoelmistani" puuttuvat ne ehdottomasti tyylikkäimmät eli siis mustat sukat. Kun tässä nyt on tullut puikkoja enemmän ja vähemmän heiluteltua ja lankakaupoissa juostua, päätin, että minun on aika saada mustat sukat.

Tässä ne sitten ovat Kaloriinan mustat sukat perusmallia ilman mitään turhia krumeluureja:

2 kommenttia:

Herra Kirjoitus joka ei edelleenkään muista salasanaansa... kirjoitti...

jaaha - rouva on siis mustasukkainen nyt oikein virallisesti ;) - Kunhan vaan tietäisin syyn....

Ievuskainen kirjoitti...

Minä olen melkein aina mustasukkainen, tosin vain sukkien puolesta...