keskiviikko 24. helmikuuta 2010

Ahneella on...

Olen melkolailla pettynyt erään meikkifirman toimintaan. Ystävänpäivän aikaan luvattiin suurin rummutuksin kaikille, jotka rekisteröityvät verkkokauppaan, 30e arvoinen alennuskoodi. Viestissä korostettiin moneen kertaan, että tuolla koodilla ja vain tuolla koodilla saa 30e alennusta ko. kaupan tilauksista ja koodi on voimassa vuoden loppuun.

Kului pari päivää ja tuli ilmoitus, että koodin voimassaoloaikaa oli lyhennetty helmikuun loppuun. Olisi silloin pitänyt tajuta, missä mennään ja tehdä tilaus heti! Niin pian kuin suinkin, välittömästi. Mietin kuitenkin pari päivää liikaa ja löysin nettikaupan etusivulta bannerin, joka ilman mitään anteeksi pyyntöjä tai muita ilmoitti, että ovat vaihtaneet ko. koodin -50% alennukseksi. Vähättelivät asiaa toteamalla, että useimmissa tapauksissa tämä on enemmän kuin olisi ollut 30e alennus.

Ei minulle ainakaan - olin laskenut tilaukseeni juuri 30e tavarat, jotka ahneuksissani, sen myönnän, kuvittelin saavani ilmaiseksi. Nyt siis joutuisin maksamaan niistä puolet - ei se minusta ollut mikään hyvä diili. Mietin päivän, mutta en uskaltanut lykätä tilauksen tekoa enempää, koska olin ihan varma, että seuraavaksi ne vain lopettavat koodien vastaanottamisen ja jään vallan nuolemaan näppejäni.

Koen edelleen tulleeni petetyksi MSCHICkin taholta, sillä tilaukseni maksoi alennuksen jälkeen minulle 13e+ postikulut. Olen sitä mieltä, että he ovat ainakin sen minulle velkaa. Ei pitäisi firmankaan mennä lupailemaan mitä tahansa ja sitten vetää muutaman päivän kuluttua sanojaan takaisin.

Onnellisia olkoot ne, jotka ehtivät ko. alennuksen täysimääräisenä hyödyntää. Seuraavalla kertaa tiedän olla kärppänä paikalla, jos siis seuraavaa kertaa tulee.

Minulle tulevassa paketissa on rajaussivellin, vedenkestävä rajausväri ja huulipuna (joka on ilmainen lahja). Tuotteiden on parasta olla hyviä taikka muuten mustamaalaan MSCHICkiä aina kun voin - sanottakoon sitä sitten vaikka antimarkkinoinniksi tai rehellisemmin kateellisen suomalaisen parjaukseksi. Jos lisäksi toimitusaika ennakkomaksusta huolimatta on se kuukausi, alan vakaasti kallistua sille linjalle, että mikään, ei mikään meikki ole niin hyvä, että siitä kannattaisi maksaa itsensä kipeäksi ja odottaa noin kauaa.

Pitäkää siis ko. firman puolesta peukkuja, että toimitus on nopea ja tavarat hyviä...

Ei kommentteja: