tiistai 15. kesäkuuta 2010

Ensimmäinen punnitus

Teimme toukokuun lopulla päätöksen muutaman kilon karistamisesta tässä kesän aikana.

Tarkoitus oli käydä puntarissa viikottain, mutta jotenkin se jäi. Itse asiassa taaksepäin katsottaessa tuntuu, että tähän kolmen viikon mittaiseen ajanjaksoon mahtuu enemmän lankeemuksia kuin onnistumisia. On mussutettu herkkuja töissä, kotona ja kylässä, on langettu ostamaan enemmänkin sellaista, mitä sovittiin ettei osteta, syöty sitä ja tätä epäterveellistä ja pinnattu liikunnasta minkä keretty.

Puntarillakaan ei ole käyty sitten tuon aloituspunnituksen. Periaatteessa olisi pitänyt käydä eilen, mutta unohdin, joten käydään siis tänään.

Oli pakko ottaa pikku "tasoitus" eilen, kun oli vapaapäivä. Kävin aamulla polttamassa 350 kcal crosstrainerilla ja illalla vielä tekemässä lihaskuntoharjoituksia ja polttamassa lisää rasvaa crosstrainerilla, jospa sillä saisi vaakaa hämättyä edes vähän. Kiloklubin tiedot näyttävät minun harrastaneet liian raskasta liikuntaa, mutta eihän sillä tässä kohtaa ole väliä - eihän?

Vaaka kaikessa armottomuudessaan näyttää minulle tänä aamuna kiloa 2,7 kiloa vähemmän kuin silloin kuin aloitettiin, herra Kirjoitus on taas päässyt kuin koira veräjästä, sillä hänelle vaaka näyttää myös 2,7 kiloa vähemmän kuin aluksi. On se niin väärin mutisen minä ja päätän laittaa ilmastointiteipin suuni eteen estämään syömistä. Sillä hän on osallistunut van muutamalle kävelylenkille ja minä olen huhkinut kuin hullu mies ja tulos on ihan sama.

Ei kommentteja: