torstai 16. syyskuuta 2010

3 päivää takana

Takana kolme päivää Nutrilett diettiä- omana sovelluksena. Olen sallinut itselleni muutaman hedelmän, porkkanan tai marjoja sekä rajoittamattoman määrän maitokahvia Nutrilettien lisäksi. Herkkuna olen saanut yhden voileivän per päivä. Toisaalta minulta on sitten jäänyt kaikki Nutrilettin pääruoat syömättä eli se varmaan jonkin verran tasapainottaa kalorimäärää.

En ole ehtinyt kovasti liikkumaan tällä viikolla, vain yksi kahvakuulatunti ja kävelylenkkejä lisäksi.

Mikä siis on lopputulos?

Kolme päivää ja miinus 1,2kg! Kyllä! Painoni on pudonnut 1,2kg kolmessa päivässä!

Tämä on siis loistavaa, huonona puolena on se, että olen väsynyt, tarvitsisin ihan tolkuttoman määrän unta. Tämä voi johtua paitsi dietistä, myös syksystä- vaivaahan minua krooninen jokasyksyinen syysväsymys.

1 kommentti:

Mari kirjoitti...

Hurraa!!! Hyvähyvä!

Mulla myös iskee syksyisin jonkinsortin "lamaannus", pimeys- luulen...

Mä olen yrittänyt elää karpisti, vähentää hiilareita aika rajustikin. Sillä tavalla mun pääni pysyy hyvin ilman särkyjä, painokin pysyy kurissa ja olen huomattavasti virkeämpi ja energisempi. Oletko koskaan kokeillut?

Syysfiiliksin, Marina