maanantai 27. joulukuuta 2010

Joulun lahjomat

Lienee joulupukin kirjanpito mennyt jossain vaiheessa pahasti sekaisin, sillä sain sen verran paljon joululahjoja, että ne eivät kaikki voi olla minulle tarkoitetut - ihan niin kiltti en tänä vuonna tosiaan ole ollut. En kuitenkaan tarkasta tutkimisesta huolimatta löytänyt kenekään muun nimiä paketeista, joten kai ne sitten mulle olivat. Olen kyllä edelleen ihmeissäni. Voin siis kieriskellä tuhkassa ja hankkia itselleni tervaa ja höyheniä tahi yrittää ensi vuonna olla saamieni lahjojen arvoinen. Tosin mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät, en ole ensi vuonna yhtään sen parempi kuin tänäkään vuonna, että se siitä sitten.

Minua lahjottiin 6kk kuntosali-lahjakortilla, johon liittyi myös kuntoilu t-paita ihanan joulunpunaisessa värissä, s- ryhmän lahjakortilla (kohdistettuna sokos emotioniin). Vaniljan tuoksuinen suihkugeeli on niin kauniissa pullossa, että sen käyttäminen voi jäädä väliin ja tyydyn vain katselemaan sitä. Ihanat lautasliinat ja kynttilä ovat minun ja Herra Kirjoituksen yhteiset.
Perinteiset kirjatkin olivat hyvin edustettuina. Minä sain ideakirjat soodasta ja etikasta siis niiden erilaisista käyttötavoista. Yhteiseksi saimme tuon älypelitehtäväkirjan. Mauri Kunnaksen kirjat ovat Herra Kirjoituksen joululahjat.


Herkkujakin saimme yhteiseksi runsain mitoin. Oli marmelaadia, suklaapatukoita, suklaata, neekerinsuukkoja mokan makuisina ja hesburgerin lahjakortteja. Kyllä näillä herkutellaan pitkään...
Aivan erikseen halusin kuvata vielä yhden saamani lahjan, nimittäin tämän ihanan huivin, joka on täsmälleen oikean sävyistä tummanvihreää pehmeää lankaa. Lankana oli ollut Kosmos.
Liian paljon lahjoja siis sain, vaikka olenkin näistä kovin onnellinen. Kiitos kaikille!

Ei kommentteja: