maanantai 25. heinäkuuta 2011

The Perrfect match

Esittelin viime viikolla kauniin punaisen käsilaukun, jonka sain lahjaksi herra Kirjoitukselta. Se kannusti minua toteuttamaan erään unelmani ja ostamaan - yllätys, yllätys - kengät. Kävin pari kesää sitten sovittamassa näitä paikallisessa liikkeessä, mutta hintaa oli sen verran, etten malttanut ostaa. Alennusmyynteihin mennessä oma kokoni oli tietenkin jo mennyt. Nyt sain sitten kotiutettua ne huuto.netistä. Kaunokaiset olivat aivan uudet ja maksoivat postikuluineen n. 22e eli kolmanneksen siitä, mitä alunperin.
Nämä uudet rakkauteni pitävät sisällään puolitoista senttiä platoa ja kymmenen senttiä korkoa ja peeptoe kärjen. Kävin ulkoiluttamassa niitä jo kaupungilla ja olen syvästi ihastunut niihin.

Kuvassa näkyy myös koko punaisen innostuksen käynnistäjä, nimittäin kirkkaanpunainen "kiiltonahasta" tehty kellonranneke. Herra Kirjoitus oli hankkimassa minulle yllätykseksi huuto.netistä ranneketta - keltaista, mutta myyjä ei onnistunut löytämään sitä mistään. Korvaukseksi hän lähetti tuon punaisen ja yhden harmaan + tarjosi postikulut anteeksipyyntönä. Ei tarvitse kysyä kummanko mieluummin otin, ihanan kiiltävän punaisen vaiko retrokeltaisen. Kyllä kiitos, olen aivan myyty tuosta punaisesta.

On siis mieheni ja tuon kellonremmin syy, että minun oli ihan pakko hankkia myös punaiset kengät. Vaikka tuo Friitalan nahkaveska sopiikin kenkiin ja kelloon paremmin kuin hyvin, jos jostain tulee vastaan oikean sävyinen täyskiiltävästä materiaalista tehty laukku edullisella hinnalla, kotiutan sen, jotta tripletistä todella tulee täydellinen.

Ei kommentteja: