lauantai 28. tammikuuta 2012

Laatikkoleikkejä

Esittelen vain nopeasti torstaiset hankintani ja kerron niiden takana olevan tarinan sitten myöhemmin, kun olen ensin itse pureskellut sen siihen muotoon, ettei enää itketä vaan naurattaa.

Olen hurahtanut laatikoihin, täydellisen totaalisesti; tahtoo lisää värikkäitä laatikoita ympärilleen. Aikaisemmin esittelin Tiimarin alesta ostamani polkadot laatikot ja nyt sitten paikallisen Tiimarin ale-korista minulle huutelivat raidat. Oli aivan pakko ostaa yksi kolmen laatikon satsi, kun eivät maksaneet yhteensä kahta euroa. Nyt vaan täytyy löytää noille sopiva paikka.
Lisäksi pikakierros kirpparilla toi eteeni tämän kirkkaanpunaisen helmikoristeisen hapsuhuivin. Koska olen taas alkanut uskoa kesän tuloon ja merimies tyylin paluuseen tuhlasin huimat 50 senttiä ja ostin huivin. Haaveilen yhdistäväni tuon vaaleisiin farkkuihin ja valkoiseen paitaan tai valkoisiin housuihin ja punaraitaiseen paitaan, joita viimeaikaisen raitafanitukseni on kerryttänyt kaappiini. Sävy sopii sekä noihin paitoihin että rakkaisiin kiiltäviin punaisiin kenkiini.


Julistin itselleni karkki- ja herkkulakon, koska olen joulusta asti mussuttanut kaikkea hyvää enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Aloitin tiistaina ja olen selvinnyt tähän asti kunnialla ja uskoakseni se helpottaa tästä kunhan ensimmäisestä viikosta on selvitty. Yllättävän hankalaa tämä on ollutkin, ilmeisesti kroppa ehti kolmessa viikossa runsaaseen sokeriin. Alan pikkuhiljaa ymmärtää alkoholisteja ja tupakoitsijoita ja heidän riippuvuuksiaan.

Ei kommentteja: