keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Sairasvuoteen saavutukset

Olen ollut muutaman päivän äänettömänä - herra Kirjoitus kiittää ja kumartaa, rauha ja hiljaisuus on vallinnut kotiamme viime aikoina. Ääni kestää noin kymmenen maksimissaan kaksikymmentä sanaa ja sitten kuuluu iuuuh ja se katoaa kuin tuhka tuuleen, jäljelle jää vain kähinää.

Töihin en ole kyennyt, koska en voi tehdä työtäni puhumatta ja kun vielä muutenkin on vaikeuksia olla puhumatta, niin on parempi etten päivän aikana näe kovin montaa ihmistä ettei tule kiusausta puhua ja saada mahdollisesti aikaan vielä jotain pahempaa äänihuulilleni.

Olen siis keskittynyt lähinnä lepäämiseen ja kuuman mustaherukkamehun ja inkivääriteen juomiseen. Koneella olen istunut silloin kun en ole jaksanut maata. Muun ohella olen tehnyt harmaata huitulaneuletta, joka pikkuhiljaa alkaa hahmottua. Tällä hetkellä neuleella on painoa 80g, mutta valmis neule painanee noin 120-150g.

Aikaisemmasta lankatilauksestani, jota esittelin täällä, jäi puuttumaan pari kerää. Ne toimitettiin nyt ja olen enemmän kuin ihastunut tuohon alpakan ja silkin yhdistelmään. Väristä nyt puhumattakaan.

Taisin mainitakin, että käytin pointshop-pisteitäni siihen, että hankin uusia sodastream makuja. Ne tulivat tuossa jokin aika sitten. Maut olivat minttu ja persikkainen jäätee. Näistä ensimmäinen oli hienoinen pettymys, ehkä siksi, että olin ladannut siihen niin paljon odotuksia. Persikkajäätee sen sijaan oli sitten se iloinen yllätys - se on aivan ihanaa.

Ei kommentteja: