tiistai 13. marraskuuta 2012

Pitkästä aikaa

Se on valitettavaa, että blogistani huomaa heti sen, milloin minulla on liikaa töitä tai muutoin kovasti kiire. Pari viime viikkoa ovat taas kuluneet ihan kiitettävästi työpuuhasteluissa, sillä olen taas nauttimassa kolmen työnantajan leipää. Varsinaisella työpaikallani olen tehnyt ylitöitä ja lisäksi keikkaa muualle, joten aikaa blogille ei ole juuri jäänyt. Yritän kuitenkin nyt taas paikkailla tilannetta, sillä kirjoitettavia aiheita on kertynyt jemmaan vaikka miten paljon.

Työkuvioista on mainittava sen verran, että huomenna aloitan virallisesti uuden kakkostyöni ja jos oletukset pitävät paikkansa, niin siellä pitäisi ehtiä kirjoittamaan omaa blogiakin siinä sivussa. Tosin minun tuurillani töitä sitten riittää enemmän kuin on oletettu, mutta katsotaan miten minun käy.

Käsitöitä on valmistunut kiitettävästi, joten niiden esittelyä on luvassa. Mutta on toki muutakin, sillä käsitöitähän tämä blogi on viimeaikoina ollut aivan täynnä.

Ei kommentteja: