lauantai 18. toukokuuta 2013

Uunimunakas

Olen viimeisten lomapäivien aikana käynyt läpi lehtiä, jotka taas kerran ovat jotenkin meille kertyneet ja jääneet lukematta. Olen vahingosta viisastunut ja yritän nykyään lukea lehdet vähintään kerran kuussa, jotta välttyisin tältä. Samalla on tullut katseltua kriittisesti sitä, mitä lehdistä säästetään ja mitkä tarjotaan kiertoon (ennen kuin minä olen niitä lukenut, ne ovat jo kulkeneet äitini ja Herra Kirjoituksen kautta) - minusta jokainen lehti kestää paljon enemmänkin kuin kaksi tai kolme lukukertaa, joten koetan löytää kaikille vielä vähintään yhden lukijan, mieluummin kaksi tai enemmän.

Kotiliedestä 9/13 löysin reseptin, jonka haluan ottaa talteen. Nykyään olen jo sen verran teknistynyt, että yhden hyvän jutun takia ei säästetä koko lehteä, vaan tarvittava siirretään digimuotoon ja talletetaan blogiin.






Ei kommentteja: