tiistai 22. huhtikuuta 2014

Nettikauppa tulee kotiin

Nyt on aivan pakko mainostaa, sillä olen kerrankin saanut niin hyvää palvelua, etten olisi millään uskonut sellaista saavani.

Olen jo pidempään etsiskellyt silikonisia hiuslenkkejä ja lyhyitä hiuspinnejä. Sitten lopulta löysin niitä Pinniminnin valikoimista. Koska olen nulju maksamaan postille mistään, minkä voi noutaa tai muutoin saada toimitettua, päätin tutkailla, missä ko. firma sijaitsee sillä ajatuksella, jos vaikka olisi mahdollista sopia treffit johonkin lähialueen tapahtumaan. Pinniminni kun kiertää paljon erilaisia markkinoita, messuja ja tapahtumia, näin nettisivuilla kerrottiin.

Suuri oli yllätykseni, kun huomasin liikkeen kotikaupungin olevan sama kuin se, jossa asun. Itse asiassa tarkalleen asuntomme ja liikkeen kotiosoitteen välillä taisi olla kilometrin matka. Kun sitten otin yhteyttä Pinniminniin, tarjoutuikin omistaja Elina poikkeamaan haluamieni tuotteiden kanssa ihan meillä kotona.

Niinpä me sitten tässä jokin aika sitten tapasimme ja hän levitteli melkoisen aarteiden armadan nenäni eteen. Olin toki etukäteen kertonut, millaisia tuotteita olen etsimässä. Ja tulihan niitä löytöjä tehtyä:


Ostin silikonisia hiuslenkkejä sekä ruskeita että kirkkaina. Ruskeita ei vielä ollut saatavissa kuin pieniä, mutta Elina lupasi palata asiaan jos ja kun noita saapuu isompina. Kirkkaat ovat sitten keskikokoisia ja isoja. Muistaakseni "annoskoot" menivät niin, että pieniä oli 250, keskikokoisia 100 ja isoja 50 pussissa.


Pinnit ovat normaalia lyhyempiä, sellaisiakin olen etsinyt jo hetken, nuo lyhyet kun ovat toimivia monessa tilanteessa, joissa täyspitkät tai erikoispitkät ovat liian pitkiä. Pinnejäkin tuli hankittua sekä mustia että kullanvärisiä.

Kaikki oli viimeisen päälle mietittyä, sillä Elinalla oli mukanaan paitsi vaihtorahaa myös korttimaksupääte eli asiakkaalla oli vara valita. Kaikkiaan tästä kotikäynnistä jäi niin mukava maku, että haluan jakaa kiittävän mielipiteeni myös täällä blogissa, jossa valitettavan usein keskityn lähinnä valittamaan huonosta palvelusta.

Niin ja jos joku epäilee, että tämä on maksettu mainos, niin ei ole - kyllä minä ihan itse maksoin hiustarvikkeeni.

Ei kommentteja: