perjantai 18. huhtikuuta 2014

Pääsiäisen puuhat

Pääsiäinen sujuu meiltä kohtuullisen perinteisissä merkeissä eli osan ajasta minä olen töissä Herra Kirjoituksen nauttiessa vapaudesta. Muutoin keskitymme kotiin liittyviin puuhasteluihin eli talviset toppatakit päätyvät pesuun ja varastoista kaivellaan keväisemmät versiot tilalle, verolomakkeita täytellään ja ruokaakin kokkaillaan uusia reseptejä testaillen (josta ehkä lisää vähän myöhemmin).

Kutimetkin pyörivät käsissä ja kevään ensimmäinen frisbeegolf kierroskin on tarkoitus tehdä tässä pyhien aikaan. Kutimien kanssa katsotaan tietenkin jotain kevyttä hömppää koneen varastoista, jotain sellaista, joka ei vaadi täyttä keskittymistä, vaan jota voi vilkuilla toisella silmällä toisen vahtiessa kudinta.

Minun ollessani töissä, Herra Kirjoitus saa imuroida autot ja tehdä minun omaani tarvittavat tarkastukset, jotta sen voi ajaa pääsiäisen jälkeen katsastukseen ja toivoa, ettei sitä tarvitse tehdä huollon jälkeen uudelleen. Kertaakaan ei ole tähän mennessä tarvinnut, mutta joka kerta jännittää entistä enemmän.

Bloginkin olen saanut päiviteltyä suunnilleen ajan tasalle, lienee syytä vielä tehdä viimeinen tarkistus tämän tekstin julkaisemisen jälkeen, ja varmistaa, että kaikki tosiaan on kunnossa, eikä joukkoon ole jäänyt mitään keskeneräistä tuotosta.

Iloista pääsiäistä kaikille ja nauttikaahan alkavasta keväästä.

Ei kommentteja: