keskiviikko 13. elokuuta 2014

Uusi uimapukuni

Olen aivan unohtanut esitellä uuden uimapukuni, jonka hankintamenetelmä oli mitä mielenkiintoisin ja jonka sain jo hyvä tovi sitten. Sain sen nimittäin postikulujen hinnalla Voimalantie-blogia kirjoittavalta Anniinalta, koska puku oli jäänyt hänelle isoksi. Hän lupasi puvun ensimmäiselle kiinnostuneelle kommentoijalle ja minä satuin olemaan se onnekas. Oma vanha uimapukuni oli jo melkoisen vanha ja levähti täysin, kun yritin tunkea sitä päälleni. Toisen kutistuminen on tietenkin toisen onni, mutta siitä huolimatta hävettää olla se, jolle vanhat vaatteet eivät mahdu päälle.

Tämä uusi osoittautui aivan sopivaksi ja päätinkin, että se palvelee minua tämän talvikauden, ensi kesänä sen on pakko olla minullekin liian iso. Toivottavasti se on hyvän karman uimapuku.

Puvusta äärimmäisen ihanan tekee se, että siinä on myös lahkeet - kerrankin uimapuku, jota ei ole uurrettu jalanaukoista vyötärölle asti. Myös valko-musta-oranssi väritys tekee puvusta raikkaan värisen.


Onnistuin jälleen kerran pysymään haasteessani - jota olen rikkonut vain kerran (olen kyllä nyttemmin rakastunut noihin silloin hankkimiini kirppisfarkkuihin, eikä ostoslakon rikkominen harmita niin paljoa) - enkä ostanut itselleni uusia vaatteita, kulut kun tulivat postikuluista eivät vaatteesta.

Ei kommentteja: