torstai 11. syyskuuta 2014

Väliraportti ykkösviikolta

Olen niin tyytyväinen viikkosaavutuksiini, että on pakko tarjoilla jonkinlaista väliraporttia nyt kun viikosta on eletty reilusti puolet. Keskiviikkopäivän vietin isolla kirkolla, lähdin aamusta aikaisin ja palasin illalla myöhään, joten sinä päivänä ei paljon muuta tehty.

Olen siivonnut kuin heikkopäinen muun ajan ja olen kovasti onnellinen - kahden huoneen sijasta olen, tai paremminkin olemme, sillä Herra Kirjoitus on ollut ahkerasti apuna, siivonnut neljä huonetta ja pessyt kaikki kotimme ikkunat. Olen siis tuplannut tavoitteeni niiltä osin. Loput huoneet tulevat siivotuksi lauantaina, koska huomenna menemme teatteriin viettämään iltaa. Eli ensi viikoksi ajattelemani lopun huushollin siivouksen voi ruksia listalta jo tällä viikolla.

Myönnetään, että en ole laatinut yhtään ilmoitusta poistuvista tavaroista mihinkään palveluun, mutta toisaalta olen vastaavasti saanut poistettua 12 tavaraa uuteen kotiin, pelkästään tarttumalla muiden halutaan tavaraa ilmoituksiin. Joten ehkä tuo kompensoi sen, etten ole laittanut noita ilmoituksia ja toisaalta, onhan tässä vielä viikkoa jäljellä sekä ilmoitusten laatimiseen että kuntoilemiseen, ne kun ovat ainoat tehtävät, jotka listaltani vielä puuttuvat. 


Ei kommentteja: