perjantai 6. helmikuuta 2015

Rasvainvaasio

Menin sitten ilmeisesti kertomaan väärässä (tai oikeassa) seurassa minulle sattuneesta meikinpoistoainekömmähdyksestä eli siis siitä, miten kuvittelin meikinpoistoaineen riittävän pitkälle tulevaisuuteen ja miten se sitten loppuikin jo tammikuun alussa. En ilmeisesti tullut maininneeksi kyseisessä seurassa sitä, ettei tuo meikinpoistoaineen loppuminen sitten loppuviimeksi niin huono juttu ollutkaan, koska pääsen käyttämään pois kaikki kaappeihin jämähtäneet perusvoiteiden näyteet ja minituubit. Sen sijaan taisin mainita, että käytän nykyään meikinpoistoaineena perusvoidetta, kun en periaatteesta mene kauppaan sitä uutta meikinpoistoainetta ostamaan...

Ystäväni toi minulle yllärin ja naureskeli silmää iskien, että minulla saattaa olla käyttöä näille.

 


Sain siis 8 minituubia Apobase-voidetta, neljä vähemmän rasvaista ja neljä sitä rasvaisempaa versiota. Eipä tarvitse huolehtia meikinpoistosta ainakaan tämän vuoden aikana, ei ehkä ensi vuonnakaan.

Ystäväni oli saanut ammattinsa puolesta pussillisen näitä jaettaviksi tarvitseville ja minä kuulemma olin juuri nyt kovasti tarvitsevien listalla, joten kiitosta vaan - ihan varmasti tulevat vuorollaan käyttöön.

Ei kommentteja: